Student PŘED a PO
Položíme otázku lépe: vidíte 2 lidi nebo téhož člověka? Kdo hádal téhož, má bod.
Máme pro vás další hezký a jednoduše realizovatelný nápad, jak propagovat to nejdůležitější, co vaše škola předává studentům. Lidově řečeno to, čím se stanou, až z vaší školy vylezou.
Ať už jste zdravka, stavebka nebo odborné učiliště, dáváte studentům do vínku jejich budoucí povolání a vypouštíte je do světa úplně jiné než k vám přišli.
Vyfoťte si studenty na začátku studia, když k vám nastupují a pak v posledním ročníku jako hotové řemeslníky, zdravotní sestřičky, zahradnice, klempíře…. Dejte fotky vedle sebe tak, jak jsme to udělali my. A? Nemáte radost, když to vidíte? Je to proměna.
Určitě to bude i milý dárek na památku pro absolventy vaší školy, když na fotce uvidí, jak během let dospěli, a čeho díky škole dosáhli. Pro školu je to skvělý materiál na sociální sítě. Jasná a na první pohled viditelná zpráva, že vaše škola formuje lidi a dává jim praktické zaměstnání. To už není žádné malé storíčko, to je přímo životní story. Taková reklama se rozletí na sociálních sítích úplně sama. Uvidíte.
Nepřehlédněte:
ZUŠ Choceň to vzala z gruntu
Výsledek našeho snažení pro ZUŠ Choceň – byla to radost!
Jak jsme změnili vizuál školy NOE
Podívejte se na výsledek přeměny. Společně s vizuálem jsme vytvořili rovnou i nový web
Jak správně zadat tvorbu školního webu
Zadání školního webu nemusí být pro ředitele druhou maturitou, když ví, kam sáhnout pro radu.
Sestavte si školní marketingový tým
Oslovte studenty, konkrétní učitele a vytvořte tým. Společně na pravidelných poradách plánuje propagaci školy. Jak to může fungovat?
Školní web přehledně v 7 pádech
Jak jste na tom se školním webem? Pojďte si ho projet v sedmi pádech a zjistíte, jestli vaší škole dělá dobrou službu.
Přístupnost školního webu podle litery zákona
Školní web není holubník. Zákony mu stanovují pravidla, která musí respektovat, aby se na webu cítil pohodlně jakýkoliv návštěvník.