Školní e-shop
Co kdyby byl školní web zároveň e-shop? Pojďte si to na chvíli představit…

Co prodávat?
Nabídka může být různá a šitá na míru pro každou školu. Pokud se vaši studenti učí řemeslu, máte samozřejmě výhodu. Cukráři mohou například prodávat dorty na objednání, truhláři židle, kováři dekoraci. V nabídce se meze nekladou. Bude to váš e-shop a čím bude sortiment širší, tím lépe.
Co ale gymnázia a podobné školy? Mnoho škol dělá dobročinný jarmark, nebo něco na tento způsob. Co mít jarmark permanentně na vašem webu?
Pokud jste se dosud nenašli, je tady poslední pokus. Pro všechny platí, že škola může nabízet tzv. merch, neboli propagační předměty. Pod tímto termínem si velká část lidí představí tričko, nebo propisku. Pojďte ale vymyslet něco, co vaše studenty opravdu pobaví. Rádi vám s tím pomůžeme a návrhy připravíme. Nabídněte jim za výrobní náklady třeba krabičky na svačiny nebo termohrnek a nechte, aby dělali reklamu vaší škole. Ne, nebojte se, nemusíte kupovat 200 předmětů na sklad. Dodavatelé propagačních předmětů jsou flexibilní.
Školní e-shop vám může dát:
E-shop jako součást výuky
Mít e-shop s sebou jistě nese práci. Psát popisky, fotit produkty, balit objednávky, starat se o sociální sítě, natočit video... Na druhou stranu, to je přece přesně to, co má škola učit, ne? Učte studenty podnikat.
Studenti si mohou přivydělat
Co by asi tak uchazeči nebo studenti řekli, kdyby jejich produkty či služby, byly dostupné a občas jim přinesly i nějakou tu korunu?
Haló efekt
Pravděpodobně budete první ve vašem městě. Pochlubit se něčím, co jen tak někdo nemá, je vždy fajn. Navíc, studenti se svými výrobky sami pochlubí, tím spíše, budou-li z toho něco mít.
E-shop nestojí milion
Cena se odvíjí od mnoha faktorů, ale minimalistický funkční e-shop se dá u nás pořídit už od 30 000 Kč. Když si k tomu připočtete i fakt, že si na sebe dost možná sám vydělá, tak to přece nezní špatně.
Pojďte do toho
Ať už chcete mít e-shop samostatně, nebo jako součást vašich stránek, jsme tu od toho. Dejte nám vědět a my s vámi rádi vše nezávazně probereme a naceníme. E-shopů jsme postavili hned několik, víme tedy o čem mluvíme.
Nepřehlédněte:

Proč by škola měla mít Instagram
Pomocí Facebooku oslovíte rodiče, ale studenty už ne, proto by měl být Instagram nezbytnou součástí online světa vaší školy.

Školní e-shop
Co kdyby školní web byl zároveň e-shop. Pojďte si to na chvíli představit…

Školní web jako reklama
Možná byste si nad slovy “reklama pro školy” nejraději pohrdavě uplivli. Škola není firma, nic neprodává, sleduje úplně jiné cíle, má radikálně odlišné možnosti, cesty, podmínky a stovky dalších proti. Ale ještě počkejte.

PŘED a PO Aneb škola má, co dát
Nápad, jak propagovat to nejdůležitější, co vaše škola předává studentům

4+1 vtipná věc pro zpestření školního dne
Zkuste si vybavit své dětství, školní budovu, vaši třídu a školní chodbu. Teď udělejte střih do do současnosti. Jaké to je? Co se změnilo? Je vaše současná škola neútulná nebo je plná živých nápadů, které jsou žákům pro pobavení a přitom dokážou i něco naučit?

Jak prospět střednímu školství? Pomožte deváťákovi
3 způsoby, jak oslovit deváťáky a efektivně propagovat školu