Sežeňte studentům slevy
Pracuje někdo z rodičů vašich žáků v papírnictví, knihkupectví nebo jiném obchodě, který jakkoliv souvisí se školou? Domluvte si s nimi slevu pro žáky a učitele vaší školy. Pokud prodejnu ve škole doporučíte, leckdo výhodný nákup využije a vy můžete mít dobrý pocit hned 2x: zaprvé jste sehnali slevu žákům a pedagogům, zadruhé jste pomohli místnímu prodejci. To dnes není málo.
Nebojte se ale oslovit třeba i velké eshopy. Máme zkušenost, že to nejsou žádné nedostupné tvrze. Právě naopak. Jsou v podstatě na slevy připraveni, a když jim napíšete, většinou ochotně pošlou slevové kódy. Je to pro ně dobrá reklama a vaši žáci budou nadšeni.
Pokud se vám podaří takových slev sehnat víc, udělejte si na webu pěknou podstránku se seznamem, ve kterých obchodech a eshopech má vaše škola slevy. Pro studenty to bude pěkné počtení. Že tím zároveň upozorníte, jak hezky se škola o všechny stará, už netřeba zmiňovat. To dojde každému samo.
Nepřehlédněte:
ZUŠ Choceň to vzala z gruntu
Výsledek našeho snažení pro ZUŠ Choceň – byla to radost!
Jak jsme změnili vizuál školy NOE
Podívejte se na výsledek přeměny. Společně s vizuálem jsme vytvořili rovnou i nový web
Jak správně zadat tvorbu školního webu
Zadání školního webu nemusí být pro ředitele druhou maturitou, když ví, kam sáhnout pro radu.
Sestavte si školní marketingový tým
Oslovte studenty, konkrétní učitele a vytvořte tým. Společně na pravidelných poradách plánuje propagaci školy. Jak to může fungovat?
Školní web přehledně v 7 pádech
Jak jste na tom se školním webem? Pojďte si ho projet v sedmi pádech a zjistíte, jestli vaší škole dělá dobrou službu.
Přístupnost školního webu podle litery zákona
Školní web není holubník. Zákony mu stanovují pravidla, která musí respektovat, aby se na webu cítil pohodlně jakýkoliv návštěvník.